Mágocsi Közös Önkormányzati Hivatal 2020. március 16-tól érvényes rendkívüli ügyfélfogadási rendje

HIRDETMÉNY

Tájékoztatom a Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Kormány által kihirdetett járványügyi veszélyhelyzet miatt a Mágocsi Közös Önkormányzati Hivatalban és annak minden ügyfélfogadási helyszínén (Alsómocsoládi Kirendeltség, Mekényes és Nagyhajmás ügyfélszolgálati megbízottak)

2020. március 16. napjától

a személyes ügyfélfogadás

kizárólag rendkívüli, azonnali intézkedést igénylő vagy más úton nem intézhető ügyekre korlátozódik. (Pl. anyakönyvezéssel kapcsolatos feladatok, elfogadói nyilatkozat, stb.)

Az új ügyfélfogadási rendről szóló intézkedés visszavonásig érvényes!

 

Megkérem a Tisztelt Ügyfeleinket, hogy az egyéb halaszthatatlan hivatali ügyintézést postai, elektronikus vagy telefonos ügyintézés igénybevételével intézzék!

A kérelem-formanyomtatványok a KÖH portáján átvehetők, illetve a honlapunkról

http://www.magocs.hu/index.php/onkormanyzat/magocsi-kozos-onkormanyzati-hivatal/letoltheto-nyomtatvanyok/)

letölthetők.

Az elektronikus ügyintézésre itt van lehetőség:

https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap

vagy

https://epapir.gov.hu/

Amennyiben olyan ügyben szeretne ügyintézni, amelyhez nem talál formanyomtatványt, akkor  a lenti elérhetőségek valamelyikén szíveskedjen felvenni velünk a kapcsolatot.

Azok az ügyfelek, akik határidős befizetéseiket az ügyfélfogadás szüneteléséből fakadó késedelem miatt nem tudják rendezni (pl. adóbefizetés), mentesülnek a késedelmi pótlék-fizetési kötelezettség alól.

A rendszeres kifizetések banki átutalással történnek, rendkívüli pénztári kifizetés előzetes telefonos egyeztetést követően lehetséges.

Az intézkedés a koronavírus terjedésének lassítását, megállítását szolgáltja. Kérem, hogy kísérjék figyelemmel a Kormány, az önkormányzat és más hivatalos szervek tájékoztatásait és tartsák be a javasolt intézkedéseket!

A Kormány tájékoztatóit és intézkedéseit itt kísérhetik figyelemmel:

https://koronavirus.gov.hu

www.nnk.gov.hu

www.kormany.hu

Elérhetőségeink:

Mágocsi Közös Önkormányzati Hivatal

7342 Mágocs, Szabadság utca 39.

tel: 72/451-110, e-mail: jegyzo@magocs.hu

Hivatali kapu -KRID- azonosítók (elektronikus ügyintézéshez): Mágocs Önkormányzat: MAGO

641055194

Alsómocsolád Önkormányzat: ALS

442913952

Mekényes Önkormányzat: MEKE

744055179

Nagyhajmás Önkormányzat: HAJM

442005196

Mágocsi Közös Önkormányzati Hivatal: BJMHX

607005946

 
Ügyintézés telefonon vagy elektronikus úton:

hétfőn és csütörtökön:

8-16 óráig,

kedden és pénteken:

8-12 óráig

Személyes ügyintézés kizárólag rendkívüli, azonnali intézkedést igénylő vagy más úton nem intézhető ügyekre korlátozódik!

Általános tájékoztatás: 72/451-110 / 24

ugyfelszolgalat@magocs.hu

 

Általános titkárság, anyakönyvi ügyek, hirdetmények: 72/451-110 /11

onkormanyzat@magocs.hu

 

Szociális ügyek (települési támogatás, gyermekvédelmi kedvezmény: 72/451-110/ 18

szoc@magocs.hu

 

Adóügyek: 72/451-110/12

ado@magocs.hu

 

Ügyfélfogadási időn túl, rendkívüli esetben:

dr. Morvay Klaudia jegyző 20/582-9233

jegyzo@magocs.hu

 

Bogyayné Gál Tünde

Mágocs polgármestere

20/267-9567

polgarmester@magocs.hu

 

Mágocsi Közös Önkormányzati Hivatal – Alsómocsoládi Kirendeltség

7345 Alsómocsolád, Rákóczi utca 21.

Ügyintézés csak telefonon vagy elektronikus úton:

hétfőn és csütörtökön:

8-16 óráig,

kedden és pénteken:

8-12 óráig

Személyes ügyintézés: kizárólag anyakönyvi ügyben lehetséges!

Általános tájékoztatás, titkárság, anyakönyvi ügyek, szociális és adóügyek:

 

72/451-748

erb.aniko@alsomocsolad.hu

 

 

Ügyfélfogadási időn túl, rendkívüli esetben:

 

dr. Morvay Klaudia jegyző

 

 

20/582-9233

jegyzo@magocs.hu

 

 
Mágocsi Közös Önkormányzati Hivatal – Mekényes Ügyfélszolgálat

7344 Mekényes, Fő utca 115.

Ügyintézés csak telefonon vagy elektronikus úton:

hétfőn és csütörtökön:

8-16 óráig,

kedden és pénteken:

8-12 óráig

Személyes ügyintézés nem lehetséges!

Általános tájékoztatás, kérelmek benyújtása:

 

20/294-9261

onkormanyzat@mekenyes.hu

 

 

Ügyfélfogadási időn túl, rendkívüli esetben:

 

dr. Morvay Klaudia jegyző

 

 

20/582-9233

jegyzo@magocs.hu

 

 

 

 

Mágocsi Közös Önkormányzati Hivatal – Nagyhajmás Ügyfélszolgálat

7343 Nagyhajmás, Fő utca 35.

Ügyintézés csak telefonon vagy elektronikus úton:

hétfőn és csütörtökön:

8-16 óráig,

kedden és pénteken:

8-12 óráig

Személyes ügyintézés nem lehetséges!

Általános tájékoztatás, kérelmek benyújtása:

 

72/451-801

onkormanyzat@nagyhajmas.hu

 

 

Ügyfélfogadási időn túl, rendkívüli esetben:

 

dr. Morvay Klaudia jegyző

 

 

20/582-9233

jegyzo@magocs.hu

 

 

Kérem a fenti intézkedések tudomásul vételét és a megelőzés érdekében a betartását!

Mágocs, 2020. március 16.

dr. Morvay Klaudia sk.

jegyző

 

MKÖH_ügyintézési rend_korona
Skip to content